Sussie´s Saga -

Nyshoppat: 6 ögonskuggor!

I tisdags blev det nya tillskott i ögonskuggssamlingen; på Make Up Stores klubbkväll köpte jag snygga, gråblåa skimmerskuggan Ashes och eyedustet Paragon, som kan vara den vackraste blåa någonsin. Dessutom har jag traderat hem en godbit jag drömde om när den släpptes, men ett köp blev inte av då. Men nu är den min! Too Dolly-paletten från Mac's Hello Kitty-kollektion 2008! Suss har redan visat den för länge sedan, men bara för att saker inte är nya, innebär inte det att de borde glömmas bort. Paletten innehåller Yoghurt (matt finish), Romping (frost finish), Too Dolly (frost finish) och Stately Black (lustre finish). Dessutom betalade jag bara 180 kr för den, om jag inte missminner mig så kostade den över 400 kr när den släpptes. Alltså, ett fynd!
Jag kommer göra en sminkning imorgon med Ashes, Paragon och Stately Black, som alla kommer bli en underbar midnattsblå sminkning, perfekt för jul och nyår. Imorgon ska jag gå och förstärka naglarna, som jag har längtat!

Kommentarer
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-16 @ 13:59:41
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0