Sussie´s Saga -

Recension av: ghd Midnight Collection

Detta blir lite av en snabbrecension, men nu kör vi!
ghd Midnight Collection är en limiterad utgåva av ghd´s hyllade plattång. Troligen den dyraste på marknaden; och den ses som plattängers Rolls Royce, med all rätt. Midnight Collection innehåller, förutom plattång, en hårtork i resestorlek som går att vika ihop, två hårklämmor, en spegel i barock stil, en värmetålig väska att förvara tången i och en vacker ask som jag förvarar hela setet i.
JAG ÄLSKAR DEN! Den värms upp snabbt, plattar håret i ett nafs, gör håret glansigt och känns inte slitande alls. Specialfunktionerna är många; Sladden är extra lång och roterar, handtaget är skapat för att vara extra svalt, den stänger av sig efter 30 minuter om den lämnas påslagen och den värmetåliga väskan möjliggör att man kan stoppa undan den så fort man har använt den klart.
Extraprylarna gör boxen bara mer prisvärd, den kostar 1999 kr på Elevens hemsida. Jag köpte min med 10% rabatt, vilket ni också kan göra ända fram till jul. Full pott, Fia rekommenderar!

Kommentarer
Postat av: Emma P

Ha, jag visste väl att du hade köpt den! Härligt att få lyxa till det:)

2010-12-13 @ 20:34:10
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0