Sussie´s Saga -

Grey is like black, but not quite...

Hörrni! Såhär kan vi inte ha det! Jag kan eventuellt vara den sämsta medbloggaren i Sverige. Eller världen. Och det är ju inte så party, så från och med nu lägger jag av med det!

Suss har det lite kämpigt nu, och jag tänker göra allt jag kan för att hålla bloggen flytande tills hon är på benen igen. Jag har massor att skriva om, men vi mjukstartar med en NOTD (nail of the day).

Lacket jag bär på mina klor är Minsk, en liten vän från Mavala. Jag misstänker att det tillhör en ny kollektion, men jag har inte sett något på de större bloggarna och jag är tyvärr inte så haj på Mavala. Varför? Misstänker att jag inte diggar storleken på flarrorna, tycker faktiskt det är himla jobbigt med de stubbiga penslarna.



Detta är ett cremelack, i en mörk grafitgrå nyans. Jag kan dock ana blå undertoner, det känns som att färgen är sagoelefantgrå. Om jag någonsin kommer ha en elefant, vill jag att det ska vara i denna färg. Färgen glider på bra, torkar snabbt och har en fin glans. Manikyren består av bas bestående av Trind Nail Repair, två lager Minsk, jag tror man kan klara sig på ett om man är flink i fingrarna, men jag gillar två lager, och ett lager Poshé. Jag kommer nog lägga mer överlack sen, då jag tenderar att tappa nagellacket redan samma dag. Jag blir himla sugen att piffa till nagellacket när jag ser det, svarta tippar känns som en hit. Vad tycker ni, är Minsk en pärla?


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Jag gillar att du håller en whiskeyflaska på bilden! :D



Minsk var fint men kankse inte helt unikt.

2010-02-23 @ 18:54:29
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Emma P

Supersnyggt lack! Och cool lackpose:) Kul att ha dig tillbaka Hoppas att Suss känner sig bättre snart, saknar henne verkligen!

2010-02-23 @ 19:57:34
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Fia

Sminkan! Haha, tack! Alldeles perfekt storlek. Mavala är lite i det minsta laget att greppa. Jag håller med, inte unikt, men inte dumt alls :)



Emma P! Tack! Hehe, lite rock n´ roll och whiskey förlänger livet :). Det gör jag med, saknar henne också!

2010-02-24 @ 19:33:46
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0