Sussie´s Saga -

olive

Snodde åt mig några skuggor på mus´s rea.. dom är inte rosa men ja ville prova dom :)
Imorgon kommer nog en rosa-orange skuggning :)

har använt mig av
olive
breath
satin





Ja tycker verkligen inte om å fota mig själv när jag inte har foundation.. alla som har fräknar hatar dom å alla som inte har tycker att det är gulligt.. men ja, jag gillar inte mina :p Sen har jag börjat få jättemkt småkvisslor å andra hemskheter.. så jag ska vara sminkfri från huden i ett par dar, därav ingen foundation :P  Men men!



Å varför kan man inte få se ut såhär jämnt? tkr jag blir så himla mkt finare med hög kontrast, min kamera cepade sig igen :P

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma P

Snyggt! Ser ut att vara riktigt trevliga skuggor du köpte, kul med lite reashopping!

2010-02-02 @ 22:02:55
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Suss

EmmaP: hehe rea är alltid bra.. men det blir ju så dyrt jämnt :P

2010-02-05 @ 10:48:16
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0