Sussie´s Saga -

L´oréal Mat'Morphose

Är det bara jag som har missat att L´oréal har lanserat en mousse-foundation? Jag har inte hört talas om den på någon av de större bloggarna, så det kanske är en foundation som har smugits fram av L´oréal?





Jag provade aldrig moussevarianten från Maybelline och Lancome, tyckte de verkade kakiga och såg så trista ut i provställena. Jag såg framför mig 14-åriga flickor som glömde sminket hemma och springer in på Kicks och pular ned fingrarna i burkarna, för att fylla på när det börjar flagna på grund av överdosering. Nåja, det är ju ett helt annat ämne. Denna foundation lockar mig dock en aning, jag tycker den ser himla fluffig och trevlig ut i burken, och jag behöver en "quick-fix" foundation nu när min mineralfoundation räknar på sista smulorna. Har ni sett denna founadtion någonstans? Har ni provat den? Vad tyckte du i så fall?

/ Fia

Kommentarer
Postat av: Emma P

Nope, den har undgått mig helt faktiskt. Har L'oreals variant dock. Fast ska jag vara ärligt är den ganska bortglömd. kom typ på nu att jag har den:) Har använt den tre gånger eller ngt. tycker den är hyfsad men jag föredrar mineraler. Vilken är din mineralfoundation som är nästan slut?

2010-03-10 @ 23:35:21
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag har kört på Everyday Minerals provburkar ett tag, och innan hade jag I.D. Jag funderar på om jag ska fortsätta söka lyckan hos andra märken, trots att jag är nöjd med E.M.? Jag vill nog helst inte alls bara använda "vanliga" foundations, mineralfoundation är ju himla skönt på huden och buffningsprocessen är ju himla mysig.

2010-03-11 @ 10:20:17
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Emma P

Jag är inte så fascinerad av själva buffandet, buffar egentligen inte så mycket. Tycker att EM är bland de bättre helt klart. Jag har beställt en ny grån Glo Minerals nu och väntar även på prover från Lucy Minerals, ska bli spännande att testa! Har liknande problem för övrigt, min EM är nästa slut, och jag vet inte riktigt vilken färg jag borde ha. Har mixat två stycken så länge så har inte koll och är inte jättesugen på att köpa två, särskilt som jag har fått betala moms tidigare när jag har beställt från dem.

2010-03-11 @ 22:27:37
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0