Sussie´s Saga -

Boarding Hologram

Tjabelibaba! Nu är jag äntligen klar med min hemtenta och är förmodligen världens mest lättade människa just nu.
I lördags var jag sugen på lite blått och lite glitter, så sagt och gjort; här kommer en FOTD. Bilderna blev lite konstiga, det var lite knäppt ljus och det var dessa som visade färgerna bäst. Ledsen för de trista minerna. ;P



Jag har använt följande produkter:
Foundation: Everyday Minerals Fair Medium
Concealer: MUS Cover All Mix Pens
Puder: The Balm Sexy Mama, MUS Wonder Powder Sahara
Rouge: The Balm Cabana Boy
Ögonbryn: Wet´n Wild Brow Essentials
Primer: UDPP
Ögonskuggor: MUS Satin, White, Boarding, Clueless och Ballade
Kajal: MUS Black, Snowflake och Crazy Lazy
Eyeliner: MUS Cake eyeliner Black
Mascara: Maybelline The Falsies
Glitter: MUS Hologram
Läppstift: Dust
Läppglans: Nytt, rosa från HM. Minns ej namnet.



Jag älskar hur Hologram gnistrar och glittrar i regnbågens alla färger, en perfekt partydetalj. Sedan behöver man ju såklart inte lägga allt på kindbenen, det är lika snyggt att lägga den som eyeliner eller packa den ovanpå en ögonskugga. Men se till att ha något att fästa den på, exempelvis Mixing Liquid från MUS eller en krämögonskugga, så slipper man se ett som en diskokula i fejjan. :)

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Åh, vad snyggt! Du är alltid så himla vacker och fin! Hade jag inte Emma så skulle jag försöka sno dig från Suss. :D

otroligt fin makeup och det var tjusigt med glittret på kindbenet!

2010-05-11 @ 20:48:02
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Sussanne

Sminkan: meee tur för mig att du har emma då! :P



Fia: Snyyyyyyyggt! Och otroligt vackra bilder på dig! Inte trista alls!

2010-05-11 @ 23:03:41
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Fia

Sminkan! Tack så hemskt mycket! Hihi, vad du är söt! ^^



Sussanne! Tack så jättemycket. :)

2010-05-13 @ 14:23:41
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Emma P

Otroligt snygg sminkning! Dessutom gillar jag verkligen hur du har applicerat glittret...

2010-05-14 @ 20:24:45
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0