Sussie´s Saga -

Cocoo

Ni känner väll till Cocoo? en underbar smyckesshop, faktura är gratis, bjuder alltid på frakt (inom sverige) Världens bästa service ever, och annorlunda underbara smycken som det inte finns en miljon exemplar av!

Jag kapade hem 2 st armband, eller ja, det heter väll handsmycke. Man har ju börjat sett handsmycken mer och mer nu för tiden tycker jag, och jag brukar inte vara någon som gillar trender, men den här trenden kan jag faktiskt inte låta bli att hoppa på!

Jag skrev ju förut att jag har en förkärlek för stora smycken. det här måste vara ett av dom finaste ja har nu!
sen knep jag även sista exemplaret i sverige av ett annat som jag visar om någon dag ;)



tyckte inte alls att den var lika fin på deras sida, men jag e sådär någolunda kär. handsmycken kommer bli min nya grej!

förresten, är ni intresserad av å veta hur huden är uppbyggd och hur och varför man får rynkar, pormaskar mm och vad man kan göra åt det? Ska jag skriva ett inlägg om det?

Kommentarer
Postat av: bella

Måste också köpa handsmycke! Så fint ju!!

2010-05-22 @ 00:27:18
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Jättefint! Jag brukade som ung ha handsmycken men fastnade alltid i mina spetskjolar och rev upp trådar så tillslut gav jag upp. Nu har jag inte lika ofta spetskjolar så vm vet, jag kanske gräver fram dem igen, handsmyckena!

2010-05-22 @ 13:05:08
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: suss

Bella: jaa gör det! Otroligt vackert!



Sminkan: Oh hade du?? Ja ja förstår att man inte gärna har på sig smycken som förstör sina kläder.. var lite orolig igår att ja skulle fastna i någonting lixom. Men det hände inte, så rota fram dom du! Roligt att du har gamla också, då kommer du säkert vara rätt ensam om dem!

2010-05-22 @ 14:02:10
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Det finns, och fanns även förr, en hel del i bland annat de shoppar som för magdanskläder och sånt, orientaliska heminredningsaffärer kan ha en del också och indiska tygaffärer. Jag handlade även en del från mitt favoritsmyckemärke, Alchemy Gothic, och de har en del snygga handsmycken forfarande. Om du vill skaffa fler alltså. :D

2010-05-23 @ 17:21:47
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: suss

Sminkan: ooh jättebra tips! Tack så mycket, ja ja vill verkligen ha fler faktiskt, har blivit helt fast i det här med handsmycken nu! Måste ge mig ut i stan å leta någondag! :)

2010-05-23 @ 22:16:27
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0