Sussie´s Saga -

Läppgunksresan - Lust

Här kommer ett gloss som inte är något för dom blyga. Det är ifrån MAD minerals har jag för mig, och är väldigt lila :P



Jag vet inte om jag inte tål detta läppglans, eller om det ska ha en förstorande effekt. För när jag applicerar det svider det till lite i läpparna. Men en del förstorande gloss har ju också den effekten.



Detta är som sagt inte något för den blyga. Det skiner som bara den, och glimmar i en stark lila färg. Använde den ganska flitigt förut när jag skulle iväg på fest :)

Kommentarer
Postat av: bella

Sv: Tack för kommentaren! Volymen får jag genom att föna håret med en bra fönkräm, samt tupera kronhåret.

Sen har jag väldigt tjockt hår vilket ju naturligtvis underlättar mycket:)

2010-05-15 @ 23:11:56
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Postat av: Fia

Oj, den var verkligen inte blygsam. Påminner mig om Orchid från MUS, som ligger och samlar damm. Det skulle vara skitsnyggt till en riktigt färgglad makeup, typ, rosa, lila och blått :).

2010-05-16 @ 11:45:16
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0