Sussie´s Saga -

Lata sommardagar

I och med min arbetslöshet så kan jag faktiskt passa på å njuta av sommaren riktigt hårt.
Jag har aldrig haft semester förut, jag jobbade året om, om ja hade ett jobb jag kunde gräva ned mig i bli arbetsnarkoman skulle jag säkert göra det.
Jag vet inte vad semeste är..

Semester och arbetslöshet är absolut inte samma sak, man har ångesten och oron för framtid, och inga pengar att göra något roligt för.. men idag åkte jag och en vän till parken och bara softade, vilket resulterade i väldigt lite smink, därimot glitter som ja lovade! :)

Det är pennan sparkling beach och glittereyelinern aqua ifrån mus som ligger på ögat :)



i och med solen så.. tadaaa.. massor i massor med fräknar, och här har jag ingen foundation eftersom vi låg ute hela dagen.. tog bilderna när jag kom hem så mascaran å sminket är lite slitet :)



Fräkning suss.. huuuh.. ^^ Och ju soligare det är desto värre blir det, tur nog så lägger det sig efter ett par timmar, i skrivande stund är jag inte lika fräknig som på bilden ^^
Diademet är ifrån indiska :)


Jag och min väns bleka ben idag i parken :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad fina ögon! :) Åh ska prova göra så på mig nästa gång jag ska sola :D Superfint!

2010-06-01 @ 16:27:45
Postat av: suss

Andrea: ja och glitteryelinern aqua är riktigt fin i solsken! :)

2010-06-01 @ 18:37:17
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Härligt glitter!

2010-06-01 @ 19:12:59
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Emma P

Du är jättefin Suss! Förstår att det är jobbigt att vara arbetslös, vet att det verkligen inte är detsamma som semester. Hoppas att det löser sig snart.

2010-06-02 @ 22:02:07
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: suss

EmmaP: aah, det är jättetråkigt. Men ja var ju på möte idag hos en firma för personliga assistetner, så man kan ju hoppas att det löser sig nu.. Tack :))

2010-06-02 @ 23:28:38
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0