Sussie´s Saga -

Sunshine Award

Jag har fått ett Sunshine Award av bästa Sminkan! Tack så jättemycket! Du är värd alla award som finns! Självklart tänker jag passa kärleken vidare till tolv favoriter.
Here are the rules
1~ Save the image above and post it on your blog
2~ Share the love with 12 fellow bloggers
3~Link the nominees
4~ Let the nominees know they have been given the award by commenting on their blog
5~ Share the love and link the person(s) who gave you the award

Hanna Ögren är fantastiskt duktig och kreativ, och förtjänar definitivt ett award!
Bella gör otroligt snygga sminkningar och är alltid så stilig i håret!
Sublimt är en av mina go-to´s för att hålla koll på det senaste inom beauty-världen!
Marlena på Make Up Geek är en av mina gurus. Har du inte besökt henne, så gör det för bövlarns! Hon är helt fantastisk.
Purity är så otroligt duktig och söt. Hennes MACoholism håller mig uppdaterad på allt som händer kring det märket.
Heartcore-brudarna Sofia & Therese har en otroligt fin blogg som jag älskar att läsa.
Beleza är en superbra blogg med bra variation och spännande inlägg.
Emmelie Åslin är en ung fotograf med otrolig talang. Älskar att se på hennes foton och drömma mig till glamorösare, sexigare tider.
Lou Reed i tweed är så rolig att jag många gånger har förstört mascaran efter massiva skrattsalvor. Rekommenderas!
Bjooti finns ju inte längre, men Katta bloggar vidare på Katta Kvack och ingen är gladare för det än jag.
Makeup your Jangsara är en fantastisk blogg och drivs av en tjej som imponerar mig varje dag. Ett måste om du är en sminkgalning!
This is where you start paying in SWEAT drivs av fem tjejer och handlar om träning, och de peppar mig att verkligen sköta om min insida, såväl som utsida. Utan dem skulle jag inte pallra mig upp ur soffan.



Kommentarer
Postat av: Tina (Beleza)

Tack snälla för både nominering och fin motivering. :)

2010-10-10 @ 19:21:12
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: bella

Tack snälla för nomineringen:)

2010-10-10 @ 19:25:30
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Postat av: Sofia (heartcore)

Tack så hemskt mycket söta du!

2010-10-10 @ 20:19:07
URL: http://www.heartcore.se
Postat av: Fia

Tina, Bella & Sofia! Varsågoda, ni har förtjänat dem. :)

2010-10-10 @ 22:00:46
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åhhh så fint, tack så mycket!

2010-10-11 @ 00:45:17
URL: http://hannaogren.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0