Sussie´s Saga -

Suvi

Just nu pryder Suvi mina tassar. Lacket målades i torsdags, och inte ett enda chippande fram tills nu! Jag är helt hänförd, för lack håller sällan mer än ett dygn på mig pga. mina skivade naglar. Men jag har ett tips, som har börjat funka riktigt bra för mig. Jag använder Trind Nail Repair, och lägger sedan China Glaze Ridge Filler ovanpå. Stärkande och utjämnande bas funkar verkligen! Vi får väl se bara om mina naglar någonsin tänker sluta skiva sig. Har dragits med det de senaste fem åren. Japp, fem år! En varning till er alla, jag drog på mig det, när jag i min ungdom bara målade på nytt nagellack över gammal, utan att bry mig om att ta bort det mellan varven. Helt idiotiskt, gör inte så! Du kommer få spendera en förmögenhet på produkter för att åtgärda problemet.
Men okej, det var Suvi vi skulle prata om. Hon har varit med ett tag, hon är verkligen en skönhet. Mörkt skogsgrön, med vackert grönt skimmer. Tre lager krävs för full täckning, men det torkar fort och håller gudomligt bra. Färgen är inte unik på något vis, men ändå tilltalande. Zoya gör verkligen fantastiska lack, och jag är supersugen på att testa lacken ur Fire & Ice. Hoppas NailMail tänker ta in dem, annars blir det Ebay.
För övrigt så träffade jag Suss igår, och jag kan skvallra om att hon är påväg tillbaka! Hennes teknik strular en aning, men så fort det löst sig så kommer hon tillbaka! Skönt, jag är inte riktigt bra på att sköta en blogg själv. :) Ha en fin lördag, så ses vi lite senare!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Suvi är en klassiker! Supersnyggt!

2010-10-16 @ 23:01:17
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Fia

Det är hon! Tack!

2010-10-17 @ 22:24:35
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0